News

Know about market updates

3 טיפים חשובים לקראת העברת המשרד

העסק ממשיך לגדול בקצב מרשים, ועם ההצלחה מגיע גם הצורך להרחיב את הצוות. עם הרחבת הצוות עולה גם הצורך המתבקש במקום נוסף. אם קיבלתם את ההחלטה לקדם את העסק ולעבור למשרד חדש, מטופח ורחב יותר, אתם בהחלט בכיוון הנכון. עם זאת, יש שלושה טיפים שכדאי לזכור לפני שיום המעבר מגיע. כך תעברו את השינוי הזה בצורה טובה וחלקה יותר, בלי לזעזע את המערכת.

קובעים לוחות זמנים מוגדרים

לאחר שבחרתם משרד חדש וקבעתם את תאריך היעד למעבר אפשר להתחיל לתכנן את לקוחות הזמנים בדרך ליום הגדול. לפני שמתכננים העברת משרדים רצוי לוודא שלא מדובר ביום מרכזי עבור העסק, למשל יום שבו צפוי לצאת לשוק מוצר חדש או יום שבו מתוכננת פעילות שיווקית אגרסיבית. זאת משום שהעובדים שלכם – וגם אתם – צריכים להיות פנויים למשימה שעל הפרק. בהנחה והתאריך שנקבע אידאלי ונוח, נסו לקבוע נקודות זמן שבהן תתחילו ותסיימו לארוז, תזמינו את אנשי המחשבים להכין את השטח וגם תקבעו עם נותני שירותים נוספים לטיפול בתשתיות ותחזוקה.

אורזים בצורה מסודרת

תנו לעובדים שלכם קרטונים ובקשו מהם לארוז את הציוד שלהם בעצמם, וגם לסמן את שמותיהם על גבי הארגזים. רק כך תוכלו לעבור בצורה פשוטה ונוחה יותר, כשכל עובד יודע בדיוק היכן החפצים שלו. בנוסף, מי שינהל את המעבר ביום הגדול יידע לאן כל ארגז אמור להגיע. בדרך הזו פריקת הארגזים תהיה פשוטה הרבה יותר, ואין ספק שזו נקודה חשובה שתשפיע על האופן שבו המעבר יבוצע ועל המידה שבה הוא ישפיע על השירות ועל התפוקה של העובדים.

בוחרים חברה מקצועית וטובה

ודאו שאתם מפקידים את המשימה הרגישה הזו בידיים מקצועיות באמת. חברת הובלות טובה היא חברה אמינה, שיש לכם המלצות עליה ובעיקר, חברה שיש לה את כל הציוד הדרוש וצוות מיומן המוכשר לפרויקט הזה. אם אתם לא רוצים לפרק את שולחן חדר הישיבות אבל אתם צריכים בכל זאת להעביר אותו איתכם, ייתכן שתצטרכו מנוף. חברת ההובלות שלכם צריכה לדעת מראש על הצורך הזה כדי שתוכל להתכונן אליו בהתאם ולהגיע עם הציוד הדרוש לה. אם אין לה ציוד הולם היא כנראה קצת פחות רלוונטית מבחינתכם. לכן, הגדירו מראש אילו פריטים ורהיטים עוברים איתכם ובהתאם תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת ותכנית עבודה ברורה שתעזור לכם להגיע ליום המעבר קצת יותר רגועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *