News

Know about market updates

כך תתכננו את המשרד החדש שלכם

כל בעל עסק מכיר בחשיבות הרבה שיש למשרד שלו על הצלחתו. מצד אחד המשרד שבו תתנהל הפעילות העסקית חייב להיות נוח ופונקציונלי, שכן סביבת עבודה נעימה היא תנאי בסיסי לתפוקה טובה ולביצועים איכותיים מצד המנהל ועובדיו. מן הצד השני, המשרד משדר ללקוחות לא מעט אינפורמציה ומשפיע באופן ניכר על האופן שבו הם תופסים את העסק. מיקום נוח, חניה זמינה, משרדים מטופחים והקפדה על ארגון וסדר – כל אלה מעוררים תחושה טובה ורושם ראשוני חיובי מאוד. בזכותם יבינו הלקוחות שלכם בדיוק עד כמה אתם מקצועיים, עד כמה גבוהה רמת השירות שאתם מספקים וכמה אתם שמים לב לפרטים הקטנים ביותר. אם כן, ישנם שני פרטים מרכזיים להם כדאי לתת את תשומת הלב: בחירת המשרד ותכנון העיצוב הפנימי שלו, לרבות הריהוט המשרדי שיוצב בו.

בחירת המשרד

לפני הכל חשוב שתדעו מה אתם צריכים באמת. אם העסק שלכם הוא ארגון של אדם אחד בלבד אין לכם צורך בשטח רחב, אבל אם אתם מגייסים עובדים או מתכננים התרחבות בתקופה הקרובה, מוטב שתיערכו לכך מראש ותחסכו את הצורך בשינוי מיקום בהמשך. כך תבטיחו ללקוחות שלכם יציבות וגם תחסכו לא מעט בעלויות על העברת משרדים מורכבת. ודאו שהמיקום נוח עבורכם, שהוא נגיש ללקוחות ובעיקר שיש חניה זמינה לכל מי שיגיע לפגישה עסקית. בנוסף, שימו לב היטב לחלוקת החלל וחשבו האם הוא רלוונטי לכם. אם תצטרכו לקיים ישיבות סגורות האם יש לכם חדר ישיבות? האם הוא נוח ומרווח מספיק כדי שתוכלו לרכוש ריהוט משרדי מתאים? האם המטבח שעומד לרשותכם מרווח דיו? והאם יש לכם צורך בחללים נוספים כמו עמדת קבלה או פינת עבודה לעוזר שלכם?

עיצוב – שילוב בין נוחות לאסתטיקה

בזמן שאתם בוחנים משרדים שונים זכרו לחשוב קדימה ולתכנן את עיצוב המשרד שלכם במקביל. אל תחכו לסוף התהליך כדי לקבל החלטות, שכן המשרד שבו תבחרו יגדיר במידה רבה גם צרכים נוספים כמו בחירת ריהוט משרדי, ביצוע עבודות שיפוץ שונות ואפילו רכישת עציץ שיפיח חיים וצבע במקום. הקפידו לקחת מידות עוד בטרם תקבלו החלטה סופית אם המשרד שנראה לכם מושלם כל כך הוא אכן המשרד החדש שלכם, ונסו לתכנן את השימוש בשטח שעומד לרשותכם, את סגנון הריהוט שתרצו וגם את הכמות. ככל שתתכננו טוב יותר מראש כך תקבלו את ההחלטה שלכם בצורה טובה ונכונה יותר.